Pri pripravi reklamnega materiala moramo zelo premišljeno izbrati pravega izvajalca. To namreč niso povsem enostavne naloge, ki bi jih lahko opravila vsaka tiskarna. Imamo nekoliko višja pričakovanja, ne moremo se zadovoljiti s cenovno ugodnim masovnim printanjem. Niti pri enostavnejših materialih, kot so letaki, to ni primerna rešitev – zagotoviti moramo brezhibno izvedbo celotnega projekta, v mislih imamo kar nekaj pomembnih kriterijev, ki vodijo do končnega zadovoljstva.
Zato se odločamo med uglednimi in izkušenimi tiskarji, ki se ukvarjajo prav s promocijskimi tiskovinami. Na srečo imamo na tem področju dovolj ponudbe oziroma izstopajo nekatere tiskarne, ki jih bomo takoj prepoznali. Zato bomo verjetno deležni odličnih rešitev, ne glede na to, za kakšne izdelke se sploh zanimamo. To področje je izredno pestro in pogosto se splača posegati po kakšnih bolj zanimivih, celo neobičajnih reklamnih materialih. Dober tiskar nam pomaga pripraviti domiselne in atraktivne oglase, ki bodo tudi zelo učinkoviti.
Ne mislimo le na promocijske tiskovine, temveč tudi na razne izdelke na drugih materialih. Vse to lahko opravlja tiskarna, če najdemo izvajalca, ki je specializiran za promocijski material. Takšni ponudniki prepričajo prav s široko paleto različnih možnosti, ki so pri promociji vedno dobrodošle.
Kazalo vsebine
Prvi korak pri izbiri tiskarja za pripravo promocijskih tiskovin je seveda ta, da najdemo izvajalca, ki ima primerno ponudbo. Verjetno vsaj okvirno že vemo, kakšne materiale bomo potrebovali. Morda imamo že povsem dovršeno idejo v tem ali pa le osnovno usmeritev – dovolj je, da pobrskamo po ponudbi in najdemo tiste izvajalce, ki lahko ugodijo našim zahtevam.
Nekatere promocijske tiskovine ima v ponudbi praktično vsaka tiskarna. To so izdelki, ki se za promocijo zelo pogosto uporabljajo, recimo reklamni letaki. Takšen material lahko enostavno in poceni izdelamo, zato je ponudbe dovolj, razumljivo je veliko tudi povpraševanja. Vsak tiskar, ki ima v ponudbi promocijske tiskovine, bo rade volje izdelal tudi letake. A pozor, tudi pri teh tiskovinah nimamo vedno povsem enostavnega dela, saj so letaki precej prilagodljivi, najdemo lahko različne variante, ki jih pripravimo za posebne priložnosti. Ravno s tem se lahko izkaže zares dobra ponudba, na voljo imamo še mnoge dodatne možnosti za posrečene prilagoditve.
A nabor promocijskih tiskovin je pri dobrih tiskarjih seveda še veliko večji. Tiskarna lahko nudi še druge precej pogoste tiskovine, recimo zloženke in plakate, nenazadnje pa lahko za promocijo uporabljamo tudi razne tiskovine, ki niso izrazito promocijske, recimo vizitke in kuverte, tudi to najdemo pri mnogih tiskarjih. Široka ponudba tiskarne je dobrodošla prednost, saj se lahko odločamo med tistimi materiali, ki ponujajo kar najboljši učinek v naši situaciji.
Čeprav so zelo priljubljeni reklamni letaki, se lahko pri praktično vsakem tiskarju odločimo tudi za druge promocijske tiskovine. Nekaterih izdelkov pa ne dobimo tako zlahka, temveč bo treba po njih bolj pozorno pobrskati. Ravno takšni izdelki imajo lahko pri promociji najboljši učinek, zato so zelo zanimivi.
Za učinkovito promocijo uporabljamo različna sredstva, gotovo se ne bomo omejevali le s tiskovinami. To pa ni nujno razlog za iskanje drugih izvajalcev, saj lahko tudi tiskarna ob tiskovinah opravlja še druga dela.
Nenazadnje je delo pogosto precej podobno – za pripravo raznih promocijskih izdelkov je treba natisniti motive v večjih dimenzijah, kar je delo tiskarne. To velja recimo tudi za reklamne table, čeprav je sama tabla izdelana iz drugih materialov. Tiskarne včasih omogočajo tudi neposredno tiskanje na plastiko, tekstil in na druge materiale, kar je zelo dobrodošlo, bomo pa za pripravo učinkovitih promocijskih izdelkov našli tudi bolj domiselne rešitve.
Če imamo možnost tiskanja na različne materiale, se takoj odpre cela paleta možnosti za izdelavo promocijskih izdelkov. Na ta način se recimo izdelujejo folije za polepitev vozil, stenske nalepke za promocijo in dekoracijo, seveda tudi reklamne table in kakšni bolj dovršeni promocijski izdelki, kot so svetlobni napisi in znaki.
To so izdelki, ki jih opravlja le izkušena tiskarna s ponudbo naprednih promocijskih izdelkov. Zato je še toliko bolj pomembno, da izberemo pravega izvajalca, s katerim bomo res zadovoljni.
Razumljivo je, da se bomo najprej osredotočili na ponudbo in se pozanimali o tem, ali tiskarna sploh omogoča pripravo izdelkov, za katere se zanimamo. A to še ni edini kriterij za izbiro dobre tiskarne. Pozorni smo še na mnoge druge faktorje, ki odločajo o tem, kako zadovoljni bomo s celotnim projektom.
Predvsem pri kakšnih večjih in bolj zahtevnih projektih pridejo ti detajli hitro do izraza. Zanima nas recimo kakšne so možnosti pakiranja in dostave, da bomo promocijski material lahko učinkovito skladiščili in enostavno uporabili. Pri pripravi več tisoč kosov to ni mačji kašelj. Pozanimamo se tudi o možnostih plačila, o ugodnostih za večja naročila, tudi sicer nas zanima fleksibilnost izvajalca. Dobra tiskarna lahko pripravi odlično ponudbo za zahtevnejše naročnike, zato se splača dobro premisliti o tem, koga bomo izbrali za takšne projekte, ta odločitev ključno vpliva na končno izkušnjo.